La Mutualitat només cobrirà lesions en pretemporada a jugadors amb llicència en vigor i amistosos comunicats a la Federació

tenir la llicència de la temporada 21-22 en vigor és necessari perquè la Mutualitat pugui cobrir lesions en entrenaments o partits amistosos de pretemporada.

Així es desprèn d'un comunicat publicat en la web de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana.

La Mutualitat recorda a més que presta atenció en establiments prèviament concertats a l'efecte que hagin patit lesió en partit oficial o amistós autoritzats per la Federació Espanyola de Futbol o Valenciana així com en els entrenaments de club comunicats a la Federació i que es realitzen de forma habitual.

La Mutualitat no es farà càrrec de lesions que hagi patit un jugador amb anterioritat a la seva alta a la Mutualitat assumint, per tant, en aquest cas, el club les despeses derivades per l'assistència sanitària.

El mutualista lesionat atès per serveis mèdics aliens a el quadre mèdic de la Mutualitat perdrà els seus drets, tant assistencials, com els d'indemnització si és el cas, que es derivin de la lesió.

DEIXA UNA RESPOSTA

Si us plau introdueix els teus comentaris
Per favor, introdueix el teu nom aquí