Comunicat RFEF-la Lliga: No hi haurà futbol fins que ho autoritzi el Govern

En dos comunicats, la Comissió de Seguiment de la RFEF – LaLiga i la Reial Federació Espanyola de Futbol comuniquen mantindran la suspensió de les competicions fins que les autoritats competents de el Govern d'Espanya i de l'Administració General de l'Estat considerin que es poden reprendre

Comissió de Seguiment RFEF – LaLiga

La Comissió de Seguiment prevista en el vigent Conveni de Coordinació RFEF-Laliga ACORDA la suspensió de les competicions professionals de futbol fins que les autoritats competents de el Govern d'Espanya i de l'Administració General de l'Estat considerin que es poden reprendre i això no suposi cap risc per a la salut.

Tant la RFEF com Laliga volen mostrar el seu agraïment públic a tots els qui estan dedicant els seus majors esforços per prestar els serveis essencials als espanyols i també volem mostrar el nostre més sincer record per tots els morts i un entranyable abraçada de el món de el futbol per a totes les famílies que estan perdent a éssers estimats.

Comunicat Federació Espanyola sobre el futbol no professional

La Comissió Delegada de l'Assemblea de la RFEF ha aprovat aquest dilluns, 23 de març, la suspensió de totes les competicions de futbol no professional i d'àmbit estatal, tant en la modalitat principal com en les especialitats de futbol sala i futbol platja, fins que les autoritats competents de el Govern d'Espanya i de l'Administració General de l'Estat considerin que es poden reprendre quan això no suposi cap risc per a la salut dels futbolistes, cos tècnic i empleats dels clubs i per al públic assistent.

Al mateix temps, s'ha acordat sol·licitar de les Federacions Territorials que adoptin la mateixa mesura per a les competicions d'àmbit autonòmic.

La Reial Federació Espanyola de Futbol també ha proposat el mateix tipus de mesures en el marc de la Comissió de Seguiment de l'Conveni de Coordinació amb la Lliga Nacional de Futbol Professional per a la seva adopció de mutu acord.

Mesures establertes per la Federació Espanyola

Us recordem la circular de la RFEF del dia 17 de març en què establia les mesures relacionada amb la salut, la competició i l'economia dels clubs de futbol i futbol sala Circular informativa de la Reial Federació Espanyola de Futbol

DEIXA UNA RESPOSTA

Si us plau introdueix els teus comentaris